Friday 10 August 2012

Natasha Amira Comel♥


*Ignore aku, please ;)

Tengok gambar, KAMI krs yang comel. Cop, tasha je comel. ;) tak kenal lagikan sape kat tepi tu. Meh sini nok kabo.

Name; Natasha Amira.
Age; Same lol.
Class; Same lol.
Hobi; Kurang pasti.
Status; Obviously taken. 
Lagi, ape lagi nak tahu?
Number foen; Public jee ;)

Ngeh3. Dah tahu sedikit sebanyak kan. So? Jangan usha ah dia dah tahu di Taken. Hohoh. Kadang2 kalau dia bad mood aku orang first yang takut nok tegur dia. Tapi dia baik je. Ala, bad mood tu biasa ah. Perempuan kan? Tak sah tak bad mood mungkin. Muehehe. Kita partner dalam kelas. Oh? Lesbi? No way. Kita kawan secocok mungkin. Hauhau:D. Aku anggap dia kakak aku. Kelas batani, semua kawan baik aku. Kami sehati sejiwa dan sekepala. Hihihi. Aku kawan dengan semua orang. Batani baik belaka. Maklumlah, Bahasa Arab's students. Acewah. Hihihi. Eh, terlajak dah. Ngeh2. Tasha nii same lah dengan aku. Takut kucing. Sebenarnya, kami bukan takut, cuma geli je sikit. Bulu dia tu. Eeyek. Geli ;( kesian kan aku? Binatang KUCING pung takut, apatah lagi singa. Hambik mu. Hakhak. Dia ni tak ditaken pung boleh. Ditaken pung boleh. Kira crush lah. Gila crush dia hencome.Muahaha. Form5 okey. Hehehe. Kami akan menjadi kawan baik selamanya, insyaAllah. ;) Sampai disini sahaja. Saya sayang Tasha. Me love you Tasha. 

Terima kasih kerana sudi membaca... kalau suka like lah...

No comments:

Post a Comment