Thursday 12 July 2012

qwertyuiop :3



 Memang aku seorang yang pemalas. Guess what? sudah berbulan bulan dah aku tak care blog nii kann? ;'( huh! Act, aku busy jee memanjang. Yelahh. dah form2. Next year dah form3. Excited+nervous nak exam PMR next year memang dah timbul. Aku banyak main lahh. Tolongg. Aku buat kerja always tak siap. Ape nii cikin? come on lahh. Dunia dah akhir zaman. ;( Okey. Now. Aku nak mula cerita dah. 

Ramadhan? Puasa? Dah nak dekat dah. Lagi tinggal beberapa hari jee lagi. Sesape yang tak habis lagi ganti tuu. Cepat2 lah ganti. Mase sekarang cuma petik jarii jee. Bulan sya'ban dah nak berakhir dah. Pada bulan ini, semua buku amalan yang lame telah diangkat ke langit dan kita akan mulakan buku amalan yang baru. Tapii aku tak faham lahh manusia. Dah buke buku amalan baru tapi dah buat dosa. like mengumpat, membenci. Aku tak faham. Aku pungg same. subhanallah. Mengumpat tolong lah hapus dari hidup aku. Mmbenci? ustazah aku cakap, membenci perangai dakpe, tapi kita dilarang sama sekali untuk membenci orang. Tapi aku ada jugak membenci orang. Aku cube untuk membenci sikapnya sahaja. insyaAllah. Dan aku harap ramdhan tahu nii sangat bermakna buat aku. Andaikata ramdhan tahu ini adalah ramadhan kali terakhir buat aku. Maafkan aku(:

Bulan julai? wow! Kejohanan sukan sekolah aku telah berlansung. Hmm.. seperti biasa temenggung still jadi juara. #semangat Kesukanan ada nii. hihihi<3 Takde yang best pung sebab aku tak dapat ape2 pingat pung. Aku main 4x100 tapi kalah. Guess what? Dapat number terakhir. Btw aku bangga dengan diri aku sendiri. Sebab aku ambik bahagian tahun nii. Tak macam tahun lepas. Hehek. then, aku masuk pembarisan. dapat number tiga. Jadilah daripada dapat number last. harhar. walaubagaimanapun, temenggung always dihati<3

TERASA? Aku serba salah dengan kawan aku. Aku rase macam ade jee yang terase hati dengan aku. Tapi tolong, kalau korang terase hati ke ape ke, please, bagitahu aku. Aku tahu, aku bukannya perfect pungg untuk korang. Aku rase lah macam korang terase hati jee dengan aku. yelah. Aku sokmo wak lawak SILLY. Tapi aku tak tahu pung yang korang akan terase. Tapi kalau korang terase. Tolong terus terang jee. takpe. Aku cube untuk perbaiki. Mungkin aku silap selama nii. Btw, aku bangge ade kawan macam korang. Kawan yang sering membantu, sporting hbis. Aku bersyukur ade kawan macam korang. Aku sayang korang, kawan<3

Maafkan saya! Lastly, aku nak mintak maaf kepade semua yang mengenali aku. mungkin aku tak hidup lame lagi di dunia nii. Tolong. halal makan minum aku selama aku kenal korang semua. Aku tahu, aku banayak buat salah dengan korang semua. Maaf sangat sangat. Dan kepade yang tak dapat maafkan aku, tolong IM aku dan cakap kenape korang tak dapat maafkan aku? Aku mohon merayu maafkan aku!

Selamat Malam. Sayang Semua. Assalamuallaikum:*

Terima kasih kerana sudi membaca... kalau suka like lah...

No comments:

Post a Comment