Tuesday 31 July 2012

Lumrah.

Dia Bukan Milikku :) Ohh, bakpe tibe2 jiwang nii.Hihi. Takde lah kan, tadi pergi blogwalking dekat dia punye blog. Pastu tengok ah dia punye post lame2 owr. Pahtu ntah kenape aku macam rase dia dah tak penting dan ntah bagaimana hatiku ini terasa ingin mengupdate blog. :D Hihi. Tak ah, aku serious nak cakap, Aku nii perasan kuat. Huh! Dah2, malas ah cakap hal dia. Sakitttt :( Huhu. 
Dan, puasa? bagaimana dengn anda semua? Sihat? Hehek. Harini puasa dah masuk yang ke-11 dan tak lame lagi puasalah kita semua. Ohh, besor ke raya ah mu cikin. Hakhak. Baju raye dah beli? Berapa pasang? Warna ape? Oh, rindunya nak dengar org tanye aku macam tu even ade lah sedikit keserabutan tu. :) Harini, hmm. Aku rase sangatlah serabut. Tak tahu lah ape sebabnya. Memang rase semua tak kene. Aku rase kawan2 aku harini semua fed up dengan aku. Memang harini aku kuat landing. Hahaha.
Minggu ni, minggu budak PMR trial. Good Luck semua. Mungkin tahun ni aku akan menganjim lah kuat, dan tahun depan aku rase lah pulak. Deal right? Harhar. Aku debor weh. Tahun depan weh. Bakpe weh. PMR weh. Hahaha. Okeylah. Nampaknya mase tak mengizinkan. Takpe. Ade mase free lgi, aku usha2 ah blog ni. Hihihi.
p/s; SAYA DAH TAK MENGHARAP APE2 LAGI DARI AWAK. :)
Jumpa Lagi. Jage Diri awak awak awak dan semua. Selamat Berbuka petang nanti. Salam ^^

Terima kasih kerana sudi membaca... kalau suka like lah...

No comments:

Post a Comment