Friday 9 November 2012

Miss me?!


  Erk?! Jawab Salam tu dulu ya. Hihi. Last update blog time Hari Raya baru ni kan. Hehe. Serious, selepas je raya tu kan busy je memanjang. Alhamdullilah, sekarang dah lepas dari Exam, lepas dari Form2. And now, cuti panjang  lew kita pelajar sekolah ni. Ekekekeke. Em em em marks exam dah dapat semua dah. Kalau tengok SAPS tak penug belaka ag. Yelah, cikgu pung bukan nak layan kita sorang je masuk dalam e-pantau tu. Beribu ribu pelajar cikgu kena handal kan. And guys what?! Aku dapat 1A 5B 3C. Nak kata teruk tak teruk mana, nak kata okay pung tak okay mana. Hihihihi. 50 50 lah. Okay dari final exam tahun lepas. And okay jugak dari exam mid-year tahun ni. Oky, form1 dah beres. Form2 dah habis. And next year, aku and the gang PMR Candidates weh. Lalalala~~ Besar dah itewz. Hewhew, ceh bangga sangat besar. Actually kan, kadang2 debar gak kalau teringat untuk next year. Macam mana lah aku PMR nanti. Em em em, dah boleh mula study dah cuti panjang ni pung. Bukan sebut je cuti panjang aku boleh lengang kaki, lengang perut. Tidak sama sekali weh. Aku kene jugak pegang buku. Buku maths tahun depan yaAllah, tebal nak mati. Tapi ciku kabo kalau form1 and form2 guna dua buku. Ni kalau form3 dia buat sekaligs. Lagi senang awak kan?! Em betul jugak cikgu tu. Hekhek. Cuti panjang ni korang pergi mana je? KAlau aku, em em em tak tahulah pergi mana. aku ni ikut je. Ekekekeke. Cuti panjang sebulan lama tu. So rugi lah kalau tak jaga hati masa tu dengan molek. Hihihihi XD. Okaylah, aku harap tahun depan PMR aku berjalan dengan lancar. Aku harap cuti panjang ni aku tak sia siakan gitu je. And aku harap ni bukan last update. Hehe. Take care guys. Melovesyou. Byebye. Pen off~~



Terima kasih kerana sudi membaca... kalau suka like lah...

No comments:

Post a Comment